ACIMASIZCA ÖPTÜM YÜREĞİNDEN

Ve sen…

Sis bulutunun içinde yönümü kaybettiğim, karanlık
bir sabah gibiydin. Gözlerinin virajında çocukluğumu kaybettim
ben. Sen ise tutarsız bir tebessümle kırmızı ruj bezeli
dudaklarının kenarından sinsice gülüyor, gülüyor ve beni öldürüyordun…
Yasadışı bir harekâttı yüreğimde sana beslediklerim. Sen
beni her kırdığında, daha da acımasızca sevdim seni. Acımasızca
öptüm yüreğinden!
Soğuk bir gece vakti aralık unuttuğun pencerenin kenarından,
yüreğine sokuldum sessizce.
Düşün yüreğinden aşkındı! Fark edemedin beni.
Ben ise kendimi israf etme pahasına da olsa! Usulca sokuldum
yüreğinin kenarına.
Usulca sokuldum
Ve acımasızca öptüm yüreğinden…

#kış #masalı

Selin Karabulut ∞ KalpSiz

Bir Cevap Yazın

